EClogo

1

Executive Club

  • Executive Club jest organizacją networkingową zrzeszającą przedstawicieli top managementu, reprezentujących najważniejsze polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa. Począwszy od roku 2005 w Klubie skupieni są liderzy biznesu o ugruntowanej pozycji, którzy swoimi działaniami wyznaczają kierunki rozwoju polskiej gospodarki. Klub organizuje dla swoich członków spotkania cykliczne, by umożliwić im wymianę idei oraz nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych. Jest też liderem w organizacji konferencji dla kadry zarządzającej, dedykowanych różnym gałęziom gospodarki.

    Executive Club inspiruje, pomaga identyfikować potrzeby liderów zarządzania i służy rozwojowi polskiego biznesu. Klub jest pierwszą i największą organizacją o takim profilu w Polsce, o ugruntowanej pozycji zbudowanej w oparciu o współpracę z najważniejszymi podmiotami rynkowymi z kraju i z zagranicy.

    Executive Club to:
    • Platforma dla liderów biznesu
    • Elitarność i staranna selekcja członków
    • Wymiana wiedzy i doświadczeń
    • Aktualne problemy gospodarcze i wysoki poziom merytoryczny spotkań
    • Kameralne spotkania oraz prestiżowe konferencje branżowe
    • Współpraca ze światem nauki i polityki
    • Unikalna idea i ugruntowana pozycja

     

  • Misja

    Executive Club jako organizacja zrzeszająca przedstawicieli top managementu za swoją szczególną misję przyjął promowanie najwyższych standardów przywództwa w środowisku biznesowym. Misję tę Klub realizuje jako platforma wymiany doświadczeń, wiedzy i idei poprzez unikalną współpracę świata praktyków biznesu, wybitnych przedstawicieli nauki i polityki.

    Apolityczność:

    Klub nie jest związany w żaden sposób z działalnością jakiejkolwiek partii politycznej, ani nie bierze udziału w ich promowaniu.

    Cele:

    • Stworzenie w Polsce środowiska wspierającego top management w doskonaleniu metod i praktyk biznesowych
    • Rozwój biznesu i promowanie wartości firm członkowskich, opartych na najwyższych standardach przywództwa
    • Budowanie pozytywnego wizerunku liderów biznesu
    • Nawiązywanie kontaktów biznesowych i networking w nowoczesnej formule
    • Wspieranie inicjatyw członków Klubu

 


2

Historia

Executive Club powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie na elitarną organizację, która zrzesza wyłącznie top management. Klub jest platformą służącą wymianie poglądów, inspiracji i praktyk najlepszego przywództwa oraz wzajemnemu wspieraniu elit biznesowych. Począwszy od 2005 roku tematami cyklicznych spotkań i konferencji organizowanych przez klub są zagadnienia kluczowe dla liderów zarządzających organizacjami. Prezentujemy najnowsze trendy związane z aktualną sytuacją ekonomiczno – polityczną, naszymi prelegentami są zawsze wybitni specjaliści w swoich dziedzinach. Głównym wyróżnikiem Executive Club jest jego elitarność i selektywność. Klub integruje elity biznesowe oraz służy budowaniu relacji o znaczeniu strategicznym dla rozwoju firm.

 


 

3

Członkostwo w Executive Club

EXECUTIVE CLUB TO:

  • Platforma dla liderów biznesu piastujących najwyższe stanowiska w firmach z wielu sektorów gospodarki. Executive Club przez lata swojego funkcjonowania uzyskał renomę organizacji elitarnej, która przyciąga top management.

    Elitarność i staranna selekcja członków: Kształtując Klub opieramy się na rekomendacji i do członkostwa zapraszamy jedynie wyróżniających się liderów biznesu. Głównym kryterium wyboru jest odpowiedni szczebel kierowniczy i predyspozycje przywódcze.

    Wymiana wiedzy i doświadczeń: Przedstawiciele najwyższego szczebla zarządzania w odpowiednio wyselekcjonowanym gronie mogą identyfikować wspólne wyzwania, podejmować nowe inicjatywy i wymieniać się doświadczeniami. Uważny dobór Członków gwarantuje wzajemne zrozumienie i pozwala skutecznie realizować cel praktycznego wspierania się elit biznesowych.

    Aktualne problemy gospodarcze i wysoki poziom merytoryczny spotkań: Członkowie mają realny wpływ na treść i formułę naszych spotkań. Oferta Executive Club rozwija się zgodnie z ich potrzebami i wyrażanymi oczekiwaniami. Czerpiemy inspirację od Klubowiczów, którzy doskonale orientują się w problematyce biznesowej.

  • Kameralne spotkania oraz prestiżowe konferencje branżowe: W ciągu roku organizujemy szereg spotkań dla Klubowiczów oraz cykliczne konferencje. Naszych Członków pozytywnie może zaskoczyć innowacyjny sposób przedstawienia problemów. Ścisłe kryteria wyboru zapraszanych gości i najwyższy poziom merytoryczny nie zmieniają się.

    Współpraca ze światem nauki i polityki: Do udziału w wydarzeniach Klubu zapraszamy elitarne grono ekspertów ze świata nauki oraz wybitnych polityków, by wzbogacić dyskusje wokół naszego głównego przedmiotu zainteresowania: praktycznych aspektów zarządzania na najwyższym poziomie. Prelegentami są zawsze najlepsi specjaliści w swoich dziedzinach.

    Unikalna idea i ugruntowana pozycja: Executive Club nie jest organizacją pracodawców. Klub został stworzony przez biznesmenów i dla biznesmenów. Inspiruje, pomaga identyfikować potrzeby liderów zarządzania i służy rozwojowi polskiego biznesu. Klub jest pierwszą i największą organizacją o takim profilu w Polsce, o ugruntowanej pozycji oraz rozpoznawalnej i prestiżowej marce.


    Regulamin

 


4

ZARZĄD I RADA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, ZARZĄDZANIA I INNOWACJI

Rada powołana w odpowiedzi na potrzebę stworzenia organu doradczego ustalającego kierunki rozwoju dla polskiego biznesu. Nadrzędnym celem Rady Przedsiębiorczości, Zarządzania i Innowacji jest podejmowanie tematów najistotniejszych dla rodzimego biznesu i wypracowanie aktualnych koncepcji innowacyjnego zarządzania, a jej Członkowie wyznaczają kierunki rozwoju polskich firm.

  • Kleiber

    Prof. Michał Kleiber

    Przewodniczący Rady Przedsiębiorczości, Zarządzania i Innowacji, Prezes Polskiej Akademii Nauk w latach 2007-2015, Wiceprezes Europejskiej Akademii Nauk i Sztuk

    Czytaj więcej

    Jest specjalistą w zakresie zastosowań nowoczesnych technik komputerowych w badaniach naukowych, technice i medycynie. Zajmuje się także problematyką prorozwojowej polityki państwa, a w szczególności strategią rozwoju edukacji, nauki i innowacyjności gospodarki. Jest autorem bądź współautorem ponad 240 prac naukowych oraz 7 książek opublikowanych w wydawnictwach o światowej renomie.

  • Piotr Płoszajski

    Prof. Piotr Płoszajski

    Wiceprzewodniczący Rady Przedsiębiorczości, Zarządzania i Innowacji, Kierownik Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej

    Czytaj więcej

    Kierownik Katedry Teorii Zarządzania. Absolwent Uniw. Łódzkiego i Harvard B-School. Research Scholar w Sloan School, MIT. Był dyrektorem Inst. Filozofii i Socjologii PAN i Dyrektorem Generalnym PAN.

    Wykładowca na kilkudziesięciu uniwersytetach w Europie, USA, Japonii, Indiach i Nowej Zelandii; Visiting Prof. w Minneapolis, Wiedniu, Lwowie, Kijowie i Dortmundzie. Doradca korporacyjny. Członek rad nadzorczych.


  • br

    Beata Radomska

    Prezes Executive Club, Managing Partner Cigno Consulting

    Czytaj więcej

    Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości. Ukończyła studia MBA. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie. Pracowała w instytucjach finansowych: austriackiej firmie brokerskiej Allfinanz i Skarbiec Asset Management Holding.

    Od kilku lat związana z branżą doradztwa personalnego, w szczególności jako Managing Partner w  Cigno Consulting, która prowadzi działalność z zakresu selekcji i rekrutacji oraz doradztwa personalnego. Pomysłodawczyni oraz Prezes Zarządu Executive Club, najbardziej elitarnej organizacji zrzeszającej top management. Odpowiada za strategię klubu, który integruje elity biznesowe oraz jest platformą wymiany poglądów i inspiracji dla najwyższej kadry menedżerskiej.


  • Bielecki

    Prof. Witold Bielecki

    Rektor Akademii Leona Koźmińskiego

    Czytaj więcej

    Polski ekonomista, doktor habilitowany nauk ekonomicznych, Kierownik Katedry Metod Ilościowych i Zastosowań Informatyki ALK. Autor wielu publikacji naukowych z zakresu informatyki, menedżerskich (biznesowych) gier symulacyjnych, modeli symulacyjnych, zarządzania operacyjnego, systemów wspomagania decyzji oraz przedsiębiorczości w wirtualnym środowisku.


  • Prezes Zarządu RUCH S.A.

    Igor Chalupec

    Prezes Zarządu RUCH S.A.

    Czytaj więcej

    Przedsiębiorca, finansista i menedżer. Główny Akcjonariusz Lurena Investments B.V., spółki holdingowej RUCH S.A. oraz Prezes Zarządu RUCH.S.A. Mniejszościowy akcjonariusz w grupie medialnej Gremi Media S.A. Członek Rady Nadzorczej Banku Handlowego w Warszawie oraz Budimex SA. Członek Rady Programowej Forum Ekonomicznego w Krynicy oraz Rady Fundacji Instytutu Spraw Publicznych. Były Prezes PKN ORLEN i Wiceprezes Zarządu Banku Pekao SA..


  • colombie

    Francois Colombie

    Przewodniczący Rady Nadzorczej Auchan Polska i Ukraina

    Czytaj więcej

    Obecny od 1999 roku w Polsce, wprowadził wraz z otwarciem hipermarketu Auchan w Piasecznie podwaliny pod nowoczesną dystrybucję. Przez 20 lat działalności Auchan w Polsce rozwinął koncept dużych centrów handlowych (parków handlowych) na obrzeżach miast.

    W 2014 roku przeprowadził proces integracji z firmą Real Polska, przyłączając do Auchan Polska 49 hipermarketów.

    Od 2000 roku wprowadził i nadal rozwija program akcjonariatu pracowniczego, który w 2016 roku obejmie 22 tysiące pracowników Auchan w Polsce, co daje firmie jedno z pierwszych miejsc wśród dużych pracodawców wprowadzających ten model dzielenia się wśród swoich współpracowników.


  • Joanna Erdman

    Joanna Erdman

    Wiceprezes Zarządu, ING Bank Śląski S.A.

    Czytaj więcej

    Joanna Erdman jest związana z ING od 1996 r., kiedy rozpoczęła pracę w części korporacyjnej oddziału ING Bank N.V. z siedzibą w Warszawie. Wcześniej, w latach 1995-1996, pracowała w dziale Marketingu Banku Pekao SA. W latach 2001 – 2007 pełniła funkcję Dyrektora Centrum Klientów Strategicznych w Pionie Bankowości Korporacyjnej ING Banku Śląskiego. W 2007 roku objęła stanowisko Dyrektora Departamentu Klientów Strategicznych, z którego w 2010 roku awansowała na Dyrektora Banku nadzorującego cały Pion Klientów Strategicznych. W 2013 roku została powołana na stanowisko Wiceprezesa Zarządu.
    Joanna Erdman ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie, na kierunku Finanse i Statystyka.
    Joanna Erdman – Vice-President of the Management Board of ING Bank Sląski S.A.

  • golebiewski

    Rafał Gołębiewski

    Dyrektor Zarządzający, Elavon Polska

    Czytaj więcej

    Rafał Gołębiewski, jest powszechnie uznanym i rozpoznawalnym na polskim rynku ekspertem w dziedzinie zarządzania międzynarodowymi organizacjami. Obecnie Dyrektor Generalny oraz Head of Business Development polskiego oddziału Elavon Financial Services, jednej z największych na świecie firm obsługujących płatności, gdzie od 2011 r. odpowiada za całość działalności sprzedażowej i finansowej w Polsce.

    W ciągu 4 lat kierowany przez Rafała Gołębiewskiego polski oddział firmy Elavon, który zatrudnia 600 pracowników, potroił przychody firmy.

    Dzięki swym naturalnym zdolnościom przywódczym i silnej motywacji Rafał Gołębiewski wraz ze swoim zespołem pozyskał ponad 20 000 klientów, którzy do dzisiaj korzystają z usług Elavon.

    Będąc osobą ambitną i konsekwentną w wyznaczaniu sobie celów, zaraża innych energią, kreatywnością i zaangażowaniem w pracę.
    Jeśli chodzi o strategie biznesowe, jest wizjonerem, który konsekwentnie rozszerza potencjał biznesowy firmy.
    Wnikliwość i intuicja z jaką zarządza organizacją oraz wyczucie potrzeb klienta sprawiają, że każdy jego projekt kończy się sukcesem.

    Robert Gołębiewski posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu zmianami i restrukturyzacji przedsiębiorstw.
    Od ponad 25 lat Rafał Gołębiewski działa w sektorze płatniczym i finansowym.

    O jego dużym doświadczeniu w przygotowaniu i wdrażaniu strategii biznesowych świadczą liczne sukcesy, a jego szeroka wiedza i umiejętności obejmują także zarządzanie zasobami ludzkimi w złożonych środowiskach biznesowych w Polsce, Rumunii, Bułgarii, Estonii oraz na Słowacji, Ukrainie, Białorusi i Litwie
    W przeszłości Rafał Gołębiewski pracował także jako Director of Card Payment Business for Central Europe w American Express.
    W zarządzaniu jest dynamicznym strategiem, który potrafi pozyskać do współpracy i partnerów, i banki.


  • Dorota

    Dr n. med. Dorota Hryniewiecka-Firlej

    Prezes Zarządu Pfizer Polska, Internal Medicine Lead; Prezes Zarządu INFARMY

    Czytaj więcej

    Absolwentka Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, ze specjalizacją i doktoratem z chorób wewnętrznych. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży farmaceutycznej. W życiu kieruje się zasadą, że ludzie są najważniejsi. Jej wyjątkowa umiejętność motywowania pracowników i zarządzania zmianą pozwala na osiąganie przez nich wysokiego stopnia zaangażowania oraz uzyskiwanie doskonałych wyników. Równolegle do aktywnego życia zawodowego Dorota Hryniewiecka-Firlej działa również społecznie.

  • Iain Maxwell

    Iain Maxwell

    Dyrektor Zarządzający Canon Polska

    Czytaj więcej

    Związany z Canon EMEA od 1983 roku. W trakcie swojej kariery menedżerskiej zajmował wiele wysokich stanowisk w obszarze Services and Support w Europie i RPA, a w ostatnim czasie był szefem działu Services & Support w Canon UK i Irlandii. Wielokrotnie zaangażowany w programy transformacji biznesu.


  • Obłój

     

    Prof. Krzysztof Obłój

    Profesor, specjalność zarządzanie strategiczne i międzynarodowe, uczelnia A. L. Koźmińskiego i Uniwersytet Warszawski

    Czytaj więcej

    Profesor zwyczajny Krzysztof Obłój jest wykładowcą Akademii L Koźmińskiego i  Uniwersytetu Warszawskiego , oraz w renomowanych szkołach biznesu, m.in. University of Illinois, norweskiej Bodo Graduate School of Management, francuskiej ESCP-EAP, slovenskiej Bled School of Management. Jest autorem ponad 130 artykułów naukowych publikowanych w Entrepreneurship: Theory and Practice, Journal of Management Studies, European Management Journal, Industrial&Environmental Crisis Quarterly, International Small Business Journal, Cybernetics and Systems: An International Journal, PostCommunist Economies, oraz polskich periodykach z dziedziny ekonomii i zarzadzania. Jego książki są publikowane w USA i Europie (m. in. Management Systems, 1993; Winning: Continuous Improvement Theory in High Performance Organizations, 1995; Emerging economies and firms in the global crisis, Palgrave Macmillan, London 2012; Passion and discipline of strategy, New York 2014), a dwie  ostatnie książki wydane w Polsce: Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej, 20014 oraz Pasja i dyscyplina strategii , 2010 i 2016, stały się bestsellerami na polskim rynku. Profesor Krzysztof Obłój ma duże doświadczenie jako spiker i  doradca organizacyjny. Pracował dla takich firm LPP, Beiesdorf, Asea Brown Boveri, Benckiser, Macro Cash and Carry, Wólczanka, Próchnik, PZU, Orange, Gedeon Richter, Rockwool, Valeo i wielu innych w dziedzinie projektowania strategii, struktury i kultury organizacyjnej. Jest także członkiem lub przewodniczącym dwóch rad nadzorczych spółek akcyjnych na GWP.

  • orlowski_120x180

    Prof. Witold Orłowski

    Ekonomista, Członek Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie Rzeczypospolitej Polskiej, Rektor Akademii Finansów i Biznesu Vistula, Główny Doradca Ekonomiczny PwC Polska

    Czytaj więcej

    Założyciel Niezależnego Ośrodka Badań Ekonomicznych NOBE, 2002-05 szef zespołu doradców ekonomicznych Prezydenta RP, wykładowca z dziedziny makroekonomii, autor wielu książek naukowych i publikacji w tej dziedzinie. Od 2003 r. pełni funkcję Dyrektora Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.


  • Jacek Pogonowski

    Jacek Pogonowski

    Prezes Zarządu, Konsalnet Holding S.A.

    Czytaj więcej

    Współzałożyciel Value4Capital, spółki zarządzającej funduszami typu „private equity”, skupionej na inwestycjach w średniej wielkości spółki z regionu Europy Środkowej i Wschodniej. Ekspert z ponad 20 letnim doświadczeniem w dziedzinie fuzji i przejęć oraz inwestycji. Zasiadał w Zarządzie PSIK oraz w Komitecie Inwestycyjnym KFK (Krajowy Fundusz Kapitałowy). Obecnie jest także Prezesem Zarządu spółki Konsalnet Holding S.A., krajowego lidera branży ochrony osób i mienia w Polsce. Jacek Pogonowski jest także członkiem licznych organizacji w tym Business Center Club i Polskiej Rady Biznesu.

  • Rocki

    Prof. Marek Rocki

    Rektor Szkoły głównej Handlowej

    Czytaj więcej

    Od 2005 Senator RP. Od 1981 pracuje w SGPiS/SGH. Pełnił wile funkcji kierowniczych w SGH, w tym  dwukrotnie rektora. W 2016 wybrany ponownie na rektora SGH. Przewodniczył Radzie Służby Cywilnej i Polskiej Komisji Akredytacyjnej. Prezes Zarządu Głównego AZS w latach 2003-2016. Był członkiem rad nadzorczych: Banku Millenium, HOPP, FORTE, PPW „Rzeczpospolita”, PRESSPUBLICA, WSiP, AXA PTE, JW. Construction. Jest członkiem rad nadzorczych COGNOR i Makarony Polskie.



  • skowronek

    Michał Skowronek

    Dyrektor ds. Rozwoju Rynku w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Mastercard Europe

    Czytaj więcej

    W Mastercard od 2007 r. Początkowo dyrektor polskiego oddziału firmy, od 2013 r. dyrektor klastra Polska i kraje bałkańskie. Przed Mastercard dyrektor sprzedaży w Sygma Bank. Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Warsaw Executive MBA na SGH i University of Minnesota.

  • OLYMPUS DIGITAL CAMERA

    Jacek Socha

    Wiceprezes, Partner PwC w Polsce

    Czytaj więcej

    Jacek Socha jest Wiceprezesem oraz Partnerem PwC w Polsce. Dołączył do firmy w grudniu 2005 roku. Od tego czasu doradzał wielu polskim i zagranicznym spółkom.

    Jako Minister Skarbu Państwa w latach 2004 – 2005 przeprowadził szereg prywatyzacji, szeroko wykorzystując do tego procesu Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie, w tym największą w tym czasie w Polsce ofertę publiczną Banku PKO BP.

    Jako Przewodniczący Komisji Papierów Wartościowych i Giełd w latach 1994 – 2004 współtworzył regulacje polskiego rynku kapitałowego, w tym również dostosowujące polskie prawo do regulacji Unii Europejskiej. Brał czynny udział w dopuszczeniu do obrotu regulowanego na rynku GPW znaczącej liczby spółek.

    Jest Honorowym Członkiem

    • Giełdy Papierów Wartościowych,
    • Izby Domów Maklerskich,
    • Związku Maklerów i Doradców

    Pełnił istotne funkcje w Międzynarodowej Organizacji Komisji Papierów Wartościowych, gdzie przewodniczył Europejskiemu Komitetowi Regionalnemu 1998 – 2000, był wiceprzewodniczącym Komitetu Rynków Rozwijających się 1996 – 1998, Członkiem Komitetu Wykonawczego 1994 – 2000.

    Był członkiem Komisji Nadzoru Bankowego 1998 – 2004, Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych 2002 – 2004, Rady Systemu Płatniczego przy Prezesie Narodowego Banku Polskiego, Rady Arbitrażowej przy Krajowej Izbie Gospodarczej.

    Zaangażowany od początku w tworzenie w Polsce zasad ładu korporacyjnego, współautor pierwszych zasad przyjętych przez GPW w 2002. Członek Komitetu Dobrych Praktyk. Jest sędzią Sądu Polubownego przy Komisji Nadzoru Finansowego.


  • Rafał Szczap

    Rafał Szczap

    Prezes i Dyrektor Generalny, Xerox Polska

    Czytaj więcej


    Od ponad 17 lat jest aktywnie obecny i doceniany jako manager na rynku IT i High-Tech. Wnosi do organizacji Xerox kompetencje związane z zarządzaniem zmianą oraz bogatą znajomość rynku i technologii z obszaru IT, Energetyki, TMT, Digital Media, Finansów oraz sektora Przemysłu poprzez swoje wieloletnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w Dell, Carlyle Private Equity Group, Taylor Nelson, Alcatel Lucent.
    Ukończył Politechnikę Wrocławską na kierunku elektronika. Jest absolwentem EMBA prestiżowej Ecole Commercial De Paris (obecnie ESCP Europe) w zakresie Leadership Programme i International Management.

  • Cezary Wójcik

    Prof. Cezary Wójcik

    Ekonomista; założyciel Center for Leadership, Szkoła Główna Handlowa

    Czytaj więcej

    W 1998 ukończył studia magisterskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, a w roku 1999 na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. W 2003 uzyskał stopień doktora nauk ekonomicznych w dziedzinie ekonomii. W 2009 uzyskał stopień doktora habilitowanego w dziedzinie ekonomii. W 2011 ukończył Master Class for Leadership Educators na Harvard Kennedy School. W 2013 ukończył Advanced Management Program w IESE Business School, a w 2006 International Faculty Development Program także w IESE Business School. W 2004 ukończył także Advanced Studies Program in International Economic Policy Research w Kiel Institute for the World Economy. W latach 2005-2007 członek Rady Makroekonomicznej przy Ministrze Finansów, w latach 2007-2009 Dyrektor Biura ds. Integracji ze Strefą Euro i doradca Prezesa Narodowego Banku Polskiego, w latach 2013-2015 pełnił funkcję Dyrektora Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN.


5

Współpraca partnerska

Oferując między innymi bogaty kalendarz wydarzeń, zapraszamy do wspólnego budowania merytorycznego zaplecza spotkań, a także do współpracy reklamowej oraz sponsoringowej.

Współpraca z Executive Club to możliwość dotarcia do elitarnej grupy menedżerów – liderów, aktywnie działających w biznesie, jak również możliwość efektywnego wypromowania firmy lub produktu.

W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z działem marketingu:

Anna Wojciechowska
M: +48 530  306 046
T: +48 22 409 25 38
e-mail: annawojciechowska@executive-club.com.pl