Partnerzy

Partnerzy Główni


canon

Oferta Canon dla biznesu łączy rozwiązania do druku i obsługi elektronicznych oraz papierowych dokumentów firmowych. Doradzamy, jak maksymalizować wydajność na każdym etapie ich przetwarzania – od optymalizacji procesów, takich jak obsługa faktur, po rozwiązania do zarządzania skomplikowanymi procesami dla księgowości, działu obsługi przesyłek czy HR.

Wścisły związek pomiędzy naszymi technologiami sprzętu i oprogramowania umożliwia zabezpieczenie dokumentów w trakcie ich obiegu i zmian na każdym etapie życia informacji. Dzięki technologicznemu DNA, doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy na temat procesów biznesowych, świadczymy także usługi outsourcingu i doradztwa zarządczego.


pfizer1

Pfizer to wiodąca na świecie firma farmaceutyczna, koncentrująca swoje działania na zaspokojeniu najważniejszych potrzeb medycznych w kluczowych obszarach terapeutycznych. Celem firmy Pfizer jest nie tylko tworzenie nowych leków – wyzwania medycyny rozpatruje ona w szerszym kontekście, wykracza poza sferę medyczną, zapewnia informację, edukację i wsparcie, które pomagają pacjentom uzyskać dostęp do potrzebnych terapii oraz stosować je w sposób zapewniający najlepsze rezultaty, wierząc, że współpraca w obrębie ochrony zdrowia jest kluczowa dla przyspieszenia tempa innowacji. Innowacyjne rozwiązania przyczyniają się przede wszystkim do wydłużenia i poprawy jakości życia pacjentów. Korzyści z tego są jednak znacznie szersze, gdyż obejmują skalę makro: większą produktywność czyli większe przychody z tytułu pracy, a mniejsze koszty społeczne dla systemu ochrony zdrowotnej.

Czytaj więcej

Pfizer w liczbach na świecie:

– ok. 7 mld dolarów przeznaczanych na badania i rozwój rocznie
– produkty dostępne w ponad 170 krajach
– ponad 90 tys. pracowników
– 58 placówek produkcyjnych
– 12,5 tys. naukowców w laboratoriach w USA, Europie i Japonii
– kilkaset nowatorskich projektów badawczych

Pfizer w liczbach w Polsce:

– 60 lat obecności na rynku
– ponad 100 zarejestrowanych produktów leczniczych
– ponad 300 pracowników
– kilkadziesiąt aktywnie prowadzonych badań klinicznych w kilkuset ośrodkach

Firma Pfizer oferuje na polskim rynku produkty lecznicze wydawane na receptę, w tym nowoczesne leki biologiczne, szczepionki i leki onkologiczne, a także produkty wydawane bez recepty oraz suplementy diety. Firma inwestuje w obszary terapeutyczne wymagające szczególnej uwagi ze względów medycznych. Główne obszary zainteresowań firmy to onkologia, szczepionki, choroby rzadkie, choroby zapalne i immunologia, choroby układu krążenia i metaboliczne oraz leczenie bólu.

W czerwcu 2017 roku firma Pfizer uruchomiła w Warszawie międzynarodową platformę wspierającą monitorowanie niepożądanych działań leków (Drug Safety Unit Platform) w Europie, Afryce i Bliskim Wschodzie. Inwestycja, która tylko w tym roku wyniosła milion dolarów, pokazuje, że Polska jest ważnym punktem na mapie Europy. Firma Pfizer dba nie tylko o zdrowie pacjentów, ale także angażuje środki w rozwój polskiej gospodarki, zatrudniając dobrze wykształconych polskich specjalistów, naukowców i badaczy – dla kilku osób możliwość zatrudnienia była okazją do powrotu do Polski, po latach pracy w uznanych zachodnich ośrodkach badawczych. Platforma to kolejny, niezwykle istotny element procesu wprowadzania na rynek bezpiecznych i skutecznych terapii. Firma bierze pełną odpowiedzialność nie tylko za rozwijanie i wprowadzanie nowych leków na rynek, ale także kontrolę nad bezpieczeństwem i skutecznością wtedy, gdy leki są już dostępne dla dużych populacji pacjentów.
Firma Pfizer i jej działania zyskują uznanie otoczenia, o czym świadczą otrzymane nagrody i tytuły, między innymi: Executive Club Responsible Business Awards 2016 w kategorii “Outstanding CSR project”, Orzeł Innowacji 2017 i Lider 2016 dla aplikacji HTbox w kategorii „Medycyna i Farmacja” w konkursie technologicznym „Lider 2016” organizowanym przez „Gazetę Bankową”, Srebrny Lider Ochrony Zdrowia 2017 OSOZ w kategorii „Innowacyjne Pomysły” za portal edukacyjny Akademia Dobrego Farmaceuty, Przyjaciel Polskiej Kardiologii 2016.

Partnerzy Złoci


Future Pipe

Future Pipe Industries jest światowym liderem w dziedzinie inżynieryjnych, efektywnych rur z włókna szklanego. Mamy 13 fabryk i 20 biur sprzedaży na czterech kontynentach, współpracujemy z największymi firmami z branży budowlanej. Posiadamy najszerszą na świecie ofertę systemów rur z włókna szklanego; Future Pipe Industries zbudowało solidną renomę w zakresie projektowania, wytwarzania i instalowania niestandardowych rozwiązań w zakresie rurociągów dla wiodących firm w dziedzinie infrastruktury, ropy i gazu, przemysłu, gospodarki wodnej i morskiej.


Micro

MicroStrategy jest światowym liderem w dostarczaniu analitycznego i mobilnego oprogramowania dla przedsiębiorstw. Prekursor w dziedzinie BI oraz analityce, który umożliwia decydentom podejmowanie lepszych decyzji i zmianę sposobu, w jaki prowadzą biznes. Dostarcza klientom nie tylko światowej klasy software, ale także wsparcie ekspertów w implementacji unikalnej i inteligentnej aplikacji w każdej firmie. microstrategy.com.


skanska

Skanska jest jedną z wiodących firm deweloperskich i budowlanych w Europie. Poza Skandynawią, firma działa w zakresie budownictwa ogólnego i inżynieryjnego w Wielkiej Brytanii, Polsce, Czechach i na Słowacji. W Europie Środkowo-Wschodniej buduje nieruchomości komercyjne w Polsce, Czechach, Rumunii i na Węgrzech, a w Pradze i Warszawie również mieszkania.
Skanska działa w zgodzie z globalnymi trendami urbanizacji oraz zrównoważonego rozwoju. Wprowadzała na rynek Europy Środkowo-Wschodniej pionierskie rozwiązania, takie jak certyfikacje budynków LEED i WELL. Jest pierwszym na świecie deweloperem, który na skalę komercyjną będzie pokrywał biurowce półprzezroczystymi ogniwami fotowoltaicznymi z perowskitów. Technologia perowskitowa to korzyści dla deweloperów, najemców budynków i społeczności: atrakcyjne koszty wdrożenia, mniejsze zużycie i koszty energii oraz niższy ślad węglowy.
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rynku na krótsze umowy najmu, Skanska zainwestowała w największą sieć elastycznych powierzchni biurowych w Polsce – Business Link. Zgodnie z planem ekspansji zakładającym uruchomienie biur w 10 budnykach Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej, w 2018 roku Business Link otworzy swoje pierwsze zagraniczne biuro w Pradze.
W 2017 roku Skanska osiągnęła 37 mld SEK przychodu i zatrudniała około 16 000 pracowników w Europie.

Partnerzy


  • algotech

  • Algotech Polska jest dostawcą oraz integratorem rozwiązań teleinformatycznych wspierających procesy tworzenia i implementacji doświadczenia Klienta.
    Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy o zasięgu europejskim działającej od 1992 roku.

    Czytaj więcej

    Jako grupa tworzymy unikalne kompetencje w zakresie prowadzenia złożonych projektów biznesowych. Wspomagamy naszych Klientów we wdrożeniu zmian, co jest charakterystyczną cechą dla projektów informatycznych w obszarze aplikacji biznesowych.Jesteśmy uznanym partnerem sprawdzonych dostawców technologii dla rozwiązań wspierających tworzenie tzw. Customer Journey. Nasza domena to wsparcie komunikacji i interakcji, które są kluczowymi elementami budowania zadowolenia Klienta.Jako pierwsi w Polsce wdrażaliśmy rozwiązania w obszarze biometrii. Wspieramy rynek oraz uczestniczymy w pracach otwierających polskie ramy prawne na zastosowanie tych technologii w procesach biznesowych.
    W roku 2018 skupiamy się na wsparciu transformacji cyfrowej naszych Klientów poprzez proponowanie technologii podpisu elektronicznego/biometrycznego i Digital Signage.



  • APA Group

  • Jesteśmy liderem na rynku inteligentnej automatyki przemysłowej i systemów zarządzania budynkami. Posiadamy ponad 15 lat doświadczenia i dziesiątki udanych wdrożeń dla instytucji, osób prywatnych, gmin i zakładów przemysłowych na całym świecie. Do naszych klientów należą tacy giganci światowego przemysłu jak: VW, Eisenmann, FIAT, OPEL, 3M, MAN, Lila Logistik, Asi Group, Budizol, DB Schenker, Tesla; czy prestiżowe uczelnie – Politechnika Śląska i Politechnika Częstochowska.

    Czytaj więcej

    Nasze rozwiązania wyróżnia intuicyjność, niezawodność i innowacyjność. Przenosimy doświadczenia i know-how zdobyte w branży przemysłowej na obszar inteligentnej automatyki stosowanej w biznesie, życiu codziennym i miastach. W centrum naszych działań zawsze znajduje się człowiek i jego potrzeby. Działamy wszędzie tam, gdzie trzeba oswoić technologię i uczynić ją bardziej użyteczną. Gdzie liczy się pomysł i praktyczny wymiar projektu. Naszym celem jest uczynienie przestrzeni miejskiej bardziej przystępnej. Wymyślenie jej na nowo. Dla Ciebie.

    APA Group
    Your City. Reinvented.


  • apn-promise

  • Mamy za sobą wiele lat doświadczeń. Działając od 1991 roku współtworzyliśmy i zmienialiśmy polski rynek technologiczny. Jako największy w Polsce Certyfikowany Partner Microsoft, czujemy się odpowiedzialni za sukces naszych klientów i partnerów, dlatego jednym z najważniejszych zadań, które przed sobą stawiamy, jest zrozumienie ich potrzeb.
    Wspieramy klientów i partnerów na każdym etapie ich kontaktu z technologią – nasza grupa ponad 200 specjalistów, architektów, programistów oraz inżynierów pomaga planować zakupy licencyjno-sprzętowe, wdraża, integruje, szkoli, zapewnia wsparcie technologiczne oraz tworzy aplikacje dedykowane.

    Czytaj więcej

    Technologia jest dla nas naturalnym środowiskiem działania, dzięki czemu stale optymalizujemy jakość naszych usług oraz aplikacji. Działamy z pasją i codzienne, nawet najmniejsze potrzeby, inspirują nas do tworzenia nowych rozwiązań i usług.
    Działalność APN Promise bazuje na 4 filarach:
    • Sprzedaży oprogramowania (m.in. Microsoft, Cisco, Fortinet czy Symantec)
    • Wdrażaniu rozwiązań infrastrukturalnych, pracy grupowej oraz bezpieczeństwa
    • Tworzeniu aplikacji własnych (w tym dedykowanych)
    • Dystrybucji oprogramowania wraz ze wsparciem dla Resellerów
    Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa, praktycznie ze wszystkich sektorów gospodarki, administracja publiczna, służba zdrowia i edukacja. Mamy doświadczenia w branży:
    • Finansowej i ubezpieczeniowej (zaufali nam m.in. Bank Pekao SA, Credit Agricole, Getin Bank, mBank, PZU SA)
    • Energetycznej (zaufali nam m.in. URE, PGNiG, PSE, PGE, Grupa Lotos, ENEA, Tauron)
    • Handlu Detalicznego (współpracujemy z EuroNet, Media Markt Polska, Komputronik, PEPCO Poland, Inter Cars)
    • Mediów i telekomunikacji (współpracujemy z ITI, Agora, Cyfrowy Polsat, Netia, Polskie Radio, P4, T-Mobile)
    • Administracji Publicznej (zaufały nam liczne Ministerstwa, Urzędy Wojewódzkie czy też jednostki administracji lokalnej.
    • Służbie Zdrowia (LUX MED, Medicover oraz szpitale publiczne.


  • arche

  • Grupa Arche powstała poprzez rozwój firmy deweloperskiej Arche, która od roku 1991 świadczy profesjonalne usługi deweloperskie. Przez ten czas powstało wiele interesujących projektów i inwestycji w Warszawie oraz Łodzi. Łącznie wybudowano ponad 6000 domów i mieszkań.

    Czytaj więcej

    Obecnie w ofercie sprzedaży znajdują się mieszkania w Piasecznie pod Warszawą oraz mieszkania i apartamenty w Warszawie w prestiżowych dzielnicach Wilanów i Ursynów, a także mieszkania i lofty na terenie osiedla Tobaco Park i inwestycji Matejki w Łodzi. W swojej ofercie Arche poza mieszkaniami posiada apartamenty oraz pokoje hotelowe w systemie Condo w Warszawie, Lublinie, Łodzi i Częstochowie.
    Grupa Arche w swoim portfolio posiada również 8 hoteli. Część z nich zlokalizowana jest w obiektach zabytkowych: Pałac Łochów, Pałac Sieniawa k. Rzeszowa, Hotel Tobaco w Łodzi, Zamek Biskupi Janów Podlaski. Pozostałe to hotele miejskie: Hotel Puławska Residence w Warszawie, Arche Hotele w Siedlcach i Częstochowie, Apartamenty Hotelowe w Konstancinie-Jeziornie.
    Poza działalnością deweloperską i hotelową Grupa Arche zarządza siecią barów Kuchnia za ścianą w Warszawie oraz Parkiem Handlowym w Siedlcach. Projekty Arche otrzymały wiele wyróżnień i nagród zarówno w branży deweloperskiej, hotelowej jak i gastronomicznej.
    Arche stale wspiera Fundację Leny Grochowskiej, przekazując 1 % swojego przychodu na sprowadzanie repatriantów z Kazachstanu.


  • bosch

  • Grupa Bosch jest wiodącym w świecie dostawcą technologii i usług. Zatrudnia około 390 000 pracowników na całym świecie. W 2016 roku spółka wygenerowała obrót w wysokości 73,1 mld euro. Firma prowadzi działalność w czterech sektorach: Mobility Solutions, Industrial Technology, Consumer Goods, oraz Energy and Building Technology.

    Czytaj więcej

    Jako wiodące przedsiębiorstwo IoT, Bosch oferuje innowacyjne rozwiązania dla inteligentnych domów (Smart Homes), inteligentnych miast (Smart Cities) oraz zintegrowanej w sieci mobilności i zintegrowanego przemysłu. Wykorzystując swoje doświadczenie w technologii sensorów, oprogramowania i usług, Bosch oferuje swoim klientom zintegrowane rozwiązania z jednego źródła. Strategicznym celem Grupy Bosch jest dostarczanie rozwiązań dla świata zintegrowanego w internecie. Innowacyjne produkty i usługi Bosch poprawiają jakość życia, jednocześnie budząc entuzjazm użytkowników. Bosch tworzy technologię, która jest „bliżej nas”.
    Z uwzględnieniem dystrybutorów i partnerów serwisowych, Bosch prowadzi sprzedaż i produkcję niemal we wszystkich krajach świata. Podstawą przyszłego wzrostu przedsiębiorstwa jest innowacyjność. Bosch zatrudnia 59 000 pracowników w działach badań i rozwoju w 120 ośrodkach R&D na całym świecie.

    Wiecej: www.bosch.com, www.iot.bosch.com



  • enea


  • GPEC

  • Grupa GPEC – lider branży ciepłowniczej, jeden z kluczowych inwestorów na Pomorzu. Nieustannie poszerza swoją działalność o kolejne obszary, wykraczając poza produkcję i dystrybucję ciepła. Stale poszukuje i wdraża nowe rozwiązania w dziedzinach takich jak Facility Management, SMART czy ESCO. Misją Grupy jest dostarczanie kompleksowych usług, budowanie świadomości odbiorców oraz wdrażanie innowacji technologicznych. Dzięki 50-letniemu doświadczeniu na rynku, zaangażowanym pracownikom i odważnemu modelowi zarządzania, Grupa GPEC tworzy nowatorskie rozwiązania w odpowiedzi na potrzeby klientów i zmieniającej się rzeczywistości.



  • ing



  • ing



  • Katharsis_Development (1)
  • Spółkę Katharsis Development sp. z o.o. tworzy zgrany zespół, którego głównym celem stało się wprowadzenie nowej jakości w branży nieruchomości komercyjnych. Planujemy, realizujemy i popularyzujemy inwestycje w segmencie convenience centers. Długoterminowa strategia Katharsis Development zakłada oddanie do użytku wartościowego portfela projektów pod wspólną nazwą HopStop.

    Czytaj więcej

    Projekty HopStop to kompleksowe obiekty handlowe, harmonijnie wkomponowane w przestrzeń publiczną. Posiadamy  inwestycje w Zamościu, Radomiu, Olsztynie, Ostrowie Wielkopolskim, Siedlcach oraz innych miastach Polski.Przywiązujemy duże znaczenie do badania dynamiki ośrodków, w których realizujemy nasze inwestycje. Dostosowujemy taktykę biznesową do potrzeb i zwyczajów zakupowych lokalnych społeczności. Stawiamy na jakość rozwiązań architektonicznych. Tworzymy proste, ale przemyślane centra handlowe. Wprowadzamy na rynek obiekty, w których sami chcielibyśmy robić codzienne zakupy: projekty estetyczne, doskonale skomunikowane, umożliwiające sprawną realizację potrzeb konsumenckich, które niejednokrotnie integrują powierzchnię handlowo-usługową  z nowoczesnymi dworcami PKS.  Wyróżnia nas umiejętność trafnej analizy i kompleksowego planowania atrakcyjnych projektów nieruchomościowych.Nad pracami naszego zespołu czuwa Pan Rafał Trusiewicz – założyciel i Prezes Katharsis Development sp. z o.o., radca prawny posiadający wieloletnie doświadczenie w branży rynku nieruchomości oraz ich komercjalizacji. Pan Rafał Trusiewicz jest absolwentem wydziału prawa na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończył również studia z prawa angielskiego i prawa UE Uniwersytetu Warszawskiego we współpracy z Uniwersytetem w Cambridge oraz studia z prawa amerykańskiego zorganizowane przez Uniwersytet Floryda. Stypendysta Uniwersytetu Europy Środkowej w Budapeszcie, otrzymał także stypendium Uniwersytetu Europy Środkowej na Uniwersytecie Oxford. Posiada dyplom World Law Institute z Cornell University. Członek prestiżowej kazachskiej organizacji KPLA, mecenas sztuki, filantrop.




  • ing

  • lyreco

  • Działając w 42 krajach na 4 kontynentach, Lyreco plasuje się wśród światowych liderów w dziedzinie dostarczania rozwiązań dla biur i miejsc pracy. Obecne w Polsce od 1998 roku obejmuje swoją siecią dostaw obszar całego kraju i jest największą firmą biuro-serwisową w Polsce. Strategia Lyreco opiera się na połączeniu sił i wspólnym użytkowaniu systemów.

    Czytaj więcej

    Wykorzystując wiedzę i doświadczenie pracowników wszystkich filii, Grupa Lyreco jest w stanie zaoferować lokalnym i międzynarodowym klientom taki sam zakres usług i produktów na całym świecie. Mając w stałej dostępności prawie 8000 produktów, w każdym roku wprowadzanych jest do oferty około 1000 nowości. Od markowych artykułów po ekskluzywne produkty marki własnej Lyreco w alternatywnych cenach. Rozszerzając swoją ofertę, Lyreco wprowadziło w ostatnich latach do swojego katalogu rozwiązania w kilku nowych obszarach: BHP – Produkty Ochrony Osobistej, Print Services – usługa druku, a także Nespresso Business Solutions jako wyłączny dystrybutor marki Nespresso. Niezależnie od tego, jakiej wielkości jest firma, Lyreco jest w stanie zapewnić najwyższy standard zarządzania zakupami, w celu osiągnięcia założonych celów, bez ponoszenia niepotrzebnych kosztów. Dzięki wyjątkowym ludziom i rozwiązaniom technologicznym gwarantuje dostawę o bezkonkurencyjnym współczynniku realizacji 99,7%. Od wielu lat realizujemy strategię społecznej odpowiedzialności biznesu. Już w roku 2004 przystąpiliśmy do inicjatywy ONZ – United Nations Global Compact. Jest to zobowiązanie do dostosowania w swoich działaniach i strategii dziesięciu powszechnie przyjętych zasad w zakresie praw człowieka, pracy, ochrony środowiska i przeciwdziałania korupcji. W roku 2012 przygotowaliśmy i wdrażamy pięcioletnią strategię zrównoważonego działania EKO PRZYSZŁOŚĆ w Polsce i na całym świecie. Naszą misją jest bycie najlepszym dostawcą rozwiązań dla biznesu w zakresie tworzenia efektywnego środowiska pracy i zapewnienie w przyszłości zrównoważonego rozwoju dla wszystkich interesariuszy. Strategia oparta jest na 3 filarach, w których określiliśmy i realizujemy nasze zobowiązania i sprawdzamy ich realizację poprzez zdefiniowane wskaźniki sukcesu (KPI).




  • ms
  • Mastercard  jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługuje najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach. Produkty i rozwiązania Mastercard ułatwiają codzienne funkcjonowanie działalności handlowej, takiej jak zakupy, podróże, prowadzenie firmy  i zarządzanie finansami. Sprawiają, że są one bezpieczniejsze i sprawniejsze dla każdego użytkownika.


  • poldornd


  • pwc-K100

  • W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i odpowiadanie na kluczowe wyzwania współczesnego świata. Jesteśmy siecią firm działającą w 158 krajach. Zatrudniamy ponad 236 tysięcy osób dostarczających naszym klientom najwyższą jakość usług. PwC w Polsce jest obecne od ponad 26 lat. Obecnie posiada 8 biur regionalnych – w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Rzeszowie, a także Centrum Kompetencyjne w Gdańsku oraz dwa Service Delivery Center w Katowicach i Opolu. Spółki PwC  w Polsce zatrudniają prawie 4 500 osób.



  • raiffeisen_polbank
  • Raiffeisen Bank Polska S.A. rozpoczął działalność w 1991 roku. Oferuje pełen zakres usług finansowych dla klientów indywidualnych, w tym najzamożniejszych pod marką bankowości prywatnej Friedrich Wilhelm Raiffeisen, a w bankowości korporacyjnej koncentruje się na segmencie małych i średnich przedsiębiorstw.

    Czytaj więcej

    W skład grupy kapitałowej Raiffeisen Bank Polska S.A. wchodzą m.in.: Raiffeisen Investment Polska Sp. z o.o., Raiffeisen Solutions Sp. z o.o. prowadząca internetowy kantor RKantor.com oraz Raiffeisen TFI S.A. W 2012 roku Raiffeisen Bank Polska S.A. awansował do grona największych banków w Polsce za sprawą połączenia z Polbank EFG S.A.
    Z usług Banku korzysta ponad 800 tysięcy klientów za pośrednictwem sieci 235 placówek na terenie całej Polski oraz systemów bankowości elektronicznej i przez nowoczesne centrum obsługi telefonicznej.




  • spar
  • Idea naszej sieci została zbudowana wokół niezależności, globalnego, ale jednocześnie lokalnego myślenia, wartości rodzinnych i przedsiębiorczości. Nici, które spajają naszą sieć na całym świecie, zapewniają jakość cieszącą się zaufaniem w aż 44 krajach. Dzięki takiemu podejściu każdego dnia na całym świecie obsługujemy ponad 13 milionów Klientów. Aż 250 z ponad 12500 sklepów SPAR znajduje się w Polsce, w której sieć rozpoczęła swoją działalność w 1996 roku. Liczba naszych sklepów rośnie z miesiąca na miesiąc.

    Czytaj więcej


    SPAR Polska to sieć sklepów, których właścicielami są polscy przedsiębiorcy, wywodzący się z lokalnych społeczności. Pracujemy wspólnie pod marką SPAR, aby zapewnić naszym Klientom wysoką jakość, niskie ceny i szeroki wybór produktów dopasowany do ich codziennych potrzeb. Dlatego asortyment SPAR to znane i lubiane marki, ale także lokalne produkty i wyjątkowa oferta marek własnych. Wspierając lokalnych producentów jednoczymy lokalne społeczności i zapewniamy różnorodny wybór produktów z okolicy, którą cenią nasi Klienci.



  • APA Group

  • Vistra, plasująca się w światowej czołówce firm w branży, oferuje wyjątkowo szerokie spektrum usług i rozwiązań biznesowych. Firma, obecna w ponad 40 krajach na świecie, zatrudnia wyspecjalizowany zespół ekspertów, którzy biegle poruszają się w międzynarodowym otoczeniu biznesowym, co przekłada się na sukcesy Klientów.
    W Polsce Vistra obecna jest w Warszawie, Krakowie, Lublinie, Poznaniu i Wrocławiu, a nasze wieloletnie doświadczenie pozwala wpierać zagranicznych inwestorów w zakresie wejścia na rynek i sekretariatu korporacyjnego, jak również księgowości oraz kadr i płac.


  • walterherz

  • Walter Herz jest firmą doradczą działającą w sektorze nieruchomości komercyjnych, która oferuje kompleksowe usługi podmiotom związanym z tym segmentem rynku. Zapewnia strategiczne doradztwo w zakresie inwestycji i wynajmu oraz usługi związane z administrowaniem nieruchomościami, zarządzaniem projektami i opracowaniem analiz. Doradza inwestorom, najemcom i właścicielom nieruchomości.

    Czytaj więcej


    BZespół specjalistów buduje trwałe relacje z klientami, oparte na wysokiej jakości świadczonych usług, ścisłej współpracy i zaufaniu. Dajemy naszym klientom dostęp do rzetelnych informacji, kontaktów i szerokiej wiedzy o sytuacji na rynku, by zapewnić firmom wymierne korzyści. Elastyczne podejście do niestandardowych zadań pozwala nam efektywnie rozwiązywać ewentualne problemy. Zapewniamy klientom wsparcie i najlepsze rozwiązania długoterminowe, bazujące na analizie trendów rynkowych.



Partner Merytoryczny



  • Cigno Consulting

  • Cigno Consulting to prężnie działająca firma zajmująca się kompleksowym doradztwem personalnym, obecna na polskim rynku od dziesięciu lat.Główna specjalizacja firmy to selekcja i rekrutacja personelu na stanowiska wyższego i średniego szczebla oraz doradztwo organizacyjne (w tym profile kompetencyjne, budowanie struktur organizacyjnych i wsparcie działów HR).

    Czytaj więcej


    Nasza metodologia została doceniona przez instytucje unijne i uzyskała dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz – jako jedyna w swojej branży – programu „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B” w ramach wspierania biznesu elektronicznego. W efekcie Cigno Consulting Group stało się jedną z najbardziej innowacyjnych firm doradztwa personalnego na polskim rynku.


Partner Gali


gtc

Grupa GTC jest wiodącym deweloperem i inwestorem w sektorze nieruchomości, koncentrującym swoje działania na rynku polskim oraz trzech stolicach Europy Środkowej i Wschodniej. Od powstania w 1994 r. Grupa zrealizowała 66 najwyższej jakości, nowoczesne, obiekty biurowe i handlowe z łączną powierzchnią całkowitą wynoszącą blisko1,2 miliona m kw. w całej Europie Środkowej i Wschodniej.

Obecnie GTC jest właścicielem i zarządcą 36 budynków komercyjnych oferujących 614.000 m kw. powierzchni biurowej i handlowej swoim klientom w Polsce, Budapeszcie, Bukareszcie, Belgradzie i Zagrzebiu. Ponadto Grupa realizuje 349.000 m kw. powierzchni handlowej i biurowej w stolicach Europy Środkowej i Wschodniej, z których 110.000 jest w trakcie budowy.

Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w indeksie WIG30 oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu. Walory spółki wchodzą także w skład międzynarodowego indeksu Dow Jones STOXX Eastern Europe 300 index.


gtc

Panek S.A. to polski lider branży Rent a Car, firma obecna na rynku od 18 lat, zarządzana przez Prezesa Macieja Panka.
Z usług Panek S.A korzysta ponad 40 000 Klientów rocznie. Flota PANEK liczy ponad 2 000 nowych samochodów wszystkich popularnych segmentów, w tym także auta dostawcze. Firma świadczy usługi z zakresu wynajmu średnio i długoterminowego, wynajmu z OC sprawcy oraz wynajmu korporacyjnego dla dużych firm . Współpracuje ze wszystkimi największymi firmami ubezpieczeniowymi i brokerami.
PANEK S.A. posiada ponad 60 oddziałów, obejmuje swoim zasięgiem cały kraj oraz część Litwy. Posiada przedstawicielstwa na wszystkich polskich lotniskach oraz na lotnisku w Wilnie.
W 2017 roku firma PANEK uruchomiła w Warszawie oraz okolicznych miejscowościach usługę PANEK CarSharing, czyli możliwość wypożyczania samochodu na minuty, godziny i dni.