25 października 2017

10:00-10:30     Rejestracja

10:30-10:35     Przywitanie Gości: Beata Radomska – Prezes Executive Club, prof. Michał Kleiber – Przewodniczący Rady Executive Club, Prezes Polskiej Akademii Nauk w latach 2007-2015

10:35-11:00     Wystąpienie:
Grzegorz Furtak –
założyciel pricingLAB, Ekspert w dziedzinie pricingu, strategii sprzedażowych oraz modeli monetyzacji w przedsiębiorstwie 

11:00-12:00     Panel 1 Pricing – jak zwiększyć zysk zarządzając cenami?

  • Innowacyjna oferta i brak bezpośredniej konkurencji. Jak kształtować ceny nowych produktów?
  • Wiedza o konsumencie i produkcie w wyborze strategii cenowych. Co się kryje za pojęciami Value Based Pricing, Cost+ oraz Competitor+
  • Nowe możliwości pricingu w dobie rewolucji cyfrowej. Cenowe wyzwania i trendy
  • Wojna cenowo-promocyjna a opłacalność w czasach podwyższonego ryzyka. Jak obniżać ceny przy jednoczesnym zachowaniu rentowności?
  • Mobilne sposoby płatności – czy digitalizacja rewolucjonizuje handel?

Moderator:
Agaton Koziński – Dziennikarz, publicysta dziennika „Polska The Times”

Paneliści:

  • Grzegorz Furtak – założyciel pricingLAB, Ekspert w dziedzinie pricingu, strategii sprzedażowych oraz modeli monetyzacji w przedsiębiorstwie
  • Grzegorz Karasiewicz – Kierownik katedry marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
  • Maciej Łukasik – Dyrektor ds. Handlu Detalicznego, ING Bank Śląski S.A.

12:00-12:30      Przerwa kawowa

12:30-13:00      Case study:
„Przyłączenie się do praktycznego wdrożenia i finansowania innowacji” dr inż. Tomasz Kaniowski – 
Augere Health Food Fund

13:00-14:00      Panel 2 Big Retail Data – globalne trendy w retail

  • Szanse i zagrożenia wynikające z rozwiązań Big Data – dostosowanie handlu detalicznego do postępującej cyfryzacji biznesu
  • Wpływ Big Data na branżę – w którą stronę rozwinie się sektor retail w ciągu najbliższej dekady?
  • Wyzwania związane z gromadzeniem i przetwarzaniem danych. Jak je wykorzystać, by generować wartość dodaną?
  • Transformacja cyfrowa i przyszłość sklepów stacjonarnych w erze e-commerce.
  • Nowe generacje konsumentów. Jakie są ich potrzeby i co robią przedsiębiorcy, by sprostać ich oczekiwaniom?

Moderator:
Anna Bombała – Zastępca Dyrektora redakcji „Handel w praktyce”

Paneliści:

  • Bogusław Bławat – Dyrektor Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
  • Tomasz Dymowski – Dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej, Raiffeisen Bank Polska S.A.
  • Artur Stachowski – Dyrektor Sprzedaży do Sektora Korporacje, Orange Polska

14:00-14:45      Lunch

14:45-15:00      Wystąpienie:
Monika Dąbrowska –
Prezes Zarządu, Polska Organizacja Franczyzodawców

15:00-16:00      Panel 3 Wyzwania inwestycyjne dla retail

  • Główne czynniki zachęcające deweloperów do inwestowania w obiekty handlowe
  • Oczekiwania inwestorów instytucjonalnych względem branży retail i obiektów handlowych
  • Nowe trendy rynkowe. W co warto inwestować? Małe obiekty czy wielkie inwestycje?
  • Klimat sprzyjający inwestorom. Tworzenie korzystnych warunków kredytowania oraz finansowania w branży retail
  • Wielkopowierzchniowe obiekty handlowe – czy rynek osiągnął nasycenie sklepami i galeriami?

Moderator:
Mira Kantor-Pikus  – Partner, Head of Equity Debt & Structured Finance, Capital Markets – Poland, Cushman & Wakefield

Paneliści:

  • Agnieszka Nowak – Dyrektor Centrum Handlowego Galeria Północna, Globe Trade Centre
  • Rafał Trusiewicz – Prezes Zarządu, Katharsis Development
  • Monika Dąbrowska – Prezes Zarządu, Polska Organizacja Franczyzodawców
  • Francois Colombie – Przewodniczący Rady Nadzorczej Auchan Polska i Ukraina

16:00-18:00         Banquet & Networking
Solowy koncert skrzypcowy