eventy

KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA DEDYKOWANYCH EVENTÓW I KONFERENCJI DLA FIRM

 

Jako lider na rynku prestiżowych konferencji i spotkań klubowych dla top managementu, Executive Club rozszerza swoją ofertę o organizację konferencji, spotkań dla grup potencjalnych klientów, imprez rocznicowych i warsztatów biznesowych dopasowanych indywidualnie do profilu Państwa spółki.

Korzyści wynikające z organizacji wydarzeń firmowych:

  • Bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej
  • Możliwość zaproszenia przez nas wybitnych keynote speakerów z różnych branż
  • Oszczędność czasu – nie ma potrzeby angażowania całej kadry i zarządu w organizację wewnętrznego eventu
  • Optymalizacja kosztów – wykorzystanie sieci partnerów biznesowych Executive Club i preferencyjnych warunków współpracy
    z podwykonawcami
  • Dystrybucja materiałów promocyjnych do grupy docelowej

Zapraszamy Państwa do skorzystania z tej wyjątkowej oferty.
biuro@executive-club.com.pl